Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със километража Alfa 156 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Tiger Покажи съобщение
    Ами братле, аз съм написал - от таходатчика взимат сигнал и километража и централата. Поне така е по схемата на ел. инсталацията.
    П.П. Ще ме уредиш ли с онези гумички за дръжките дето говорихме? И мерси за винтчетата
    И къде се намира този "таходатчик"?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Нали се сещаш че 90% от диагностиците немогат да открият централата на алфа
      Особенно в Горна Оряховица))- Там процента е по висок.

      ти знаеш ли какво е диагностика ?
      Въобще и понятие се нямам, ама да се намирам на приказка.
      Следващия път внимавай в тона за да не ти е се наложи само да четеш


      Колега дръж ни в течение какво е станало и каква е била причината че стана интересно
      Last edited by fiore; d.m.y г., 15:58.
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Tiger Покажи съобщение
        Ами братле, аз съм написал - от таходатчика взимат сигнал и километража и централата. Поне така е по схемата на ел. инсталацията.
        П.П. Ще ме уредиш ли с онези гумички за дръжките дето говорихме? И мерси за винтчетата
        Я сега пък таходатчик - къде е му е местонахождението? - Предполагам не говориш за това дето е на скоростната кутия......
        Не се сещам да съм давал нещо на тебе, ника ти ми е непознат, поправи ме ако греша......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          ...

          Утре ще сменят съединителя, хидравличната помпа ще я мъчим с баща ми, а за тоя проблем с АБС-то и километража - в колегата oem ми е надеждата

          Между другото не съм вземал лагер-помпа, само двата диска - някакви идеи ако лагера е за смяна ???

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Exelero Покажи съобщение
            Между другото не съм вземал лагер-помпа, само двата диска - някакви идеи ако лагера е за смяна ???
            Дори и само съмнения да имаш, смени я, щото после за една лагер помпа да цепиш пак скоростна е голямо шоу......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Особенно в Горна Оряховица))- Там процента е по висок.



              Въобще и понятие се нямам, ама да се намирам на приказка.
              Следващия път внимавай в тона за да не ти е се наложи само да четеш


              Колега дръж ни в течение какво е станало и каква е била причината че стана интересно
              извини ме несъм искал да те обидя !просо с това се занимавам !с диагностики !

              Comment


              • #37
                Ами колега, щом се занимаваш само с диагностики, тогава много добре знаеш, че има един случай (който е често срещан - симптомите са , че светва индикатора за ABS и спира да отчита скоростомера и километража), при който не може да прочетеш никаква грешка в централата, защото тя като загрее и блокира и става недостъпна за четене - просто не може да бъде открита на адреса й. Като се охлади (я принудително, я естествено) се връзваш, ама няма записана грешка, защото за да се запише централата трябва да е работоспособна.
                Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 22:09.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Дори и само съмнения да имаш, смени я, щото после за една лагер помпа да цепиш пак скоростна е голямо шоу......
                  Ясно, ама 180 лева ....

                  Comment


                  • #39
                    ...

                    Колеги един последен въпрос преди да пристъпим към действие:
                    - намерил съм си АБС централа от 1.8 ТС с номер
                    0 265 216 401;
                    - на моята обаче пише 1928 402 824;

                    За първата по този номер нищо немога да намеря, мойта я намирам ама дали са съвместими и взаимозаменяеми съответно?
                    Малко хелп, че оправихме съединителя вече и тоя проблем ми е на дневен ред.
                    Аааа да - помпата за хидравликата от 1.8 ТС същата ли е като на 2.0 ТС?

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Exelero Покажи съобщение
                      Аааа да - помпата за хидравликата от 1.8 ТС същата ли е като на 2.0 ТС?
                      Стават.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X